Live Chat

Termeni si conditii

        Efectuarea unei comenzi pe site-ul www.onauto.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile de mai jos:
        Informatiile furnizate catre ONAUTO sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. ONAUTO nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajeaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata.

        In unele cazuri, pentru lansarea unei comenzi ferme, este necesara achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului.

        Produsele comercializate prin intermediul www.onauto.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie(pe spatele facturii). De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala, si pot fi schimbate fara nicio notificare in prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ. Pot exista diferente intre acestea si produsul respectiv.

        Produsele comercializate de ONAUTO, sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Garantia se aplica in conformitate cu Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorului. Termenul de garantie acordat de ONAUTO se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta indelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 18 luni de la data inscrisa pe factura de vanzare.

      Uleiurile de motor au termen de valabilitate. Acesta este de 60 de luni de la data productiei inscriptionate pe ambalaj de catre producator daca recipientul nu a fost desigilat, respectiv de 12 luni daca recipientul a fost deschis. In cazul depasirii acestor perioade, lubrifiantul nu mai asigura calitatile de ungere.

       Produsele comercializate de ONAUTO se livreaza numai in urma unei comenzi telefonice sau online, in limita stocurilor disponibile. Modificarea preturilor produselor afisate pe site se poate face fara o instiintare prealabila. Produsele comandate vor livrate la pretul afisat la data comenzii inregistrate, in limita stocurilor disponibile la data comenzii inregistrate.

          O comanda neconfirmata (telefonic sau prin email) la ONAUTO se anuleaza automat in 72 de ore.

       Pentru anumite repere cum ar fi: alternatoare, electromotoare, pompe de servodirectie, etrieri, casete de directie, turbocompresoare etc. se percepe suplimentar o taxa de garantie dupa caz care va fi comunicata de catre consilieri inainte de confirmarea comenzii care ulterior se poate returna doar dupa ce piesa veche este acceptata de catre furnizor.

        Piesele de folosinta indelungata sunt:

      ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare.

       Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi, conform legii.

       Termenul de garantie decurge de la data inscrisa pe factuta de vanzare.

        Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

  • piesa nu a fost cumparata de la ONAUTO;
  • piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;
  • piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
  • piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
  • piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
  • piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
  • autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, etc);
  • autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
  • piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
  • piesele prezinta o uzura normala.

        Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:

  • copie dupa factura de achizitie de la ONAUTO , bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;
  • dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;
  • copia fata-verso dupa autorizatia R.A.R a serviceului in care s-a facut montajul.
  • nota de constatare emisa de catre un serviciu autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
  • copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului.
  • piesa trebuie sa fie obligatoriu in ambalajul original ATENTIE: NU distrugeti/deteriorati ambalajul original !

    NU etichetati/distrugeti ambalajul original, împachetati separat!

    NU puneti coletul cu ramburs!

            Etichetati coletul cu destinatar astfel:

    ROKOR TRADING str. Raului nr.415A, Craiova, Dolj

            Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 6 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.

            In cazul in care reclamatia a fost justificata vanzatorul se obliga la inlocuirea produsului in terment de 10 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de vanzator.

            In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea in culpa.

            Nu se acorda termenul de 18 de luni la urmatoarele categorii de piese:

           filtre (de ulei, aer, combustibil), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metaloplastice si simeringuri, curele de transmisie si distributie, elemente de aprindere.

    Alte conditii:

    • Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in scris, in maximum 1 zile de la livrare.
      Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat si lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.
    • Cumparatorul poate refuza marfa livrata daca sunt semne vizibile de deteriorare sau in caz de nefunctionare, in termen de 24 de ore de la livrare, insa va anunta vanzatorul in termen de 3 ore de la preluarea marfii. Nu se accepta returnarea marfii livrate dupa acest termen.
    • Prin exceptie se accepta returnarea marfii livrate in cazul in care vanzatorul a livrat eronat sau in cazul in care marfa este in garantie, cu respectarea riguroasa a prevederilor garantiei.
    • Nu se accepta la retur marfa vanduta cu promotie, marfa nepusa in ambalajul original, marfa comercializata de alti agenti economici, marfa returnata fara respectarea prevederilor de mai sus.
    • Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel: de la client catre ONAUTO - plata va fi efectuata de catre client; de la ONAUTO catre client - plata va fi suportata de catre noi.
    • Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare - cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online beneficiarul declara ca a luat la cunostiinta prevederile acestor documente.
    • Garantia acopera cel mult valuarea integrala a produsului reclamat.
    • Indiferent de modalitatea de livrare cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente tranzactiei, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Receptia marfurilor vandute se face la sediul cumparatorului. Cumparatorul se obliga la preluarea marfii comandate si livrate.

              Unele piese de schimb sunt cu valoare de garantie care se poate returna doar dupa ce reperele vechi sunt acceptate de catre furnizori in termen de 7 zile din momentul facturarii. In momentul livrarii piesei se factureaza piesa noua impreuna cu valoare de garantie.

              Conditii de returnare:

              Ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta:

              "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului." Contravaloarea produsului achizitionat se poate returna cumaparatorului in termen de 30 zile de la data returnarii lui.

              Piesa inlocuita sa fie curata fara urme de ulei, sa prezinte doar urme de uzura functionala fara urme de lovituri, sa nu lipseasca subansamble din ea si sa fie ambalata in ambalajul original in care s-a livrat piesa noua, cu codul furnizorului pe cutie. Piesa inlocuita sa fie trimisa inapoi in termen max. 4 zile lucratoare iar dupa verificarea integritatii piesei, va fi stornata valoarea de garantie. Daca una din conditiile de returnare de mai sus nu este indeplinita valoarea de garantie ramane facturata si nu se va storna.

              ATENTIE! exista posibilitatea ca piesa sa fie reconditionata de fabricant, oferindu-se aceeasi garantie si calitate.

      Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client.

              Piese care se pot incadra in categoria de mai sus: casete de directie, pompe servodirectie, electromotoare, alternatoare, etriere, planetare, alte piese.

            ATENTIE! Se va percepe suplimentar o taxa de transport in valoare de 25Lei doar pentru utilizatorii care au refuzat sau nu au ridicat anterior o comanda fiind notificati in prealabil!

      Loading